Lay Your Hands On Me

Hectic times. It’s been a really hectic time the last days. Selling our parents’ house. Buying an apartment for dad. Meetings with a lawyer, the real estate agent, the bank, the insurance agent… I’m so stressed out! But it’s good when someone is waiting for you at home. Somebody to lay your hands on. Hands on Bowie.

Het zijn drukke dagen geweest. Het huis van mijn ouders is verkocht. We hebben een appartement gekocht voor mijn vader. Elke avond afspraken met de notaris, de makelaar, de bank, de verzekeringsagent… Volgende week moeten we een keuken, een badkamer en vloer gaan kiezen. De Ba lijkt tevreden en blij. Blij omdat zijn VW-bus gemakkelijk in de garage past. En ik ben blij dat er ‘s avonds een vriend op mij wacht als ik thuiskom. Ofschoon het op de foto wel lijkt dat mijn vriend vol stress zit.

18 responses

    • Dank je wel. ‘t Is een beetje te stressie voor mij. Maar liever dit dan dat alles maanden blijft aanslepen. En ik ben blij dat mijn vader met heel de ontwikkeling tevreden is. Ook voor hem is dit niet gemakkelijk. Zijn huis verkocht, binnenkort verhuizen… Maar je merkt ook dat hij elke dag al meer en meer er naar uitkijkt om in een modern en comfortabel appartement te gaan wonen.

  1. Bowie zijn ogen… Echt super.
    Ik weet dat het voor jou stressie is, maar jullie Ba gaat er echt van genieten!!
    En als we kunnen helpen, geef je maar een seintje he.

Leave a Reply

