T.K.O.

The writer has suffered an injury and cannot continue the blog safely. Sick as a … excusez le mot, dog. I got knocked down by a little vicious bug a.k.a. the flu, though I had my vaccination against influenza. I think Bowie feels that there’s something wrong with me. He keeps me company all the time. If you will please excuse me, I’m heading to bed now. Again.

Al twee dagen in bed door griep, ondanks de jaarlijkse vaccinatie. Blijkbaar voelt Bowie aan dat er iets mis is. Hij wijkt niet van mijn zijde. En ik duik nu weer mijn bed in.

5 responses

  1. Hoe lief!!! Heel flink van jou Bowieke, verzorg je baasje maar goed.
    Spin er maar lekker op los, daar wordt je baasje beter van.

  2. Maar niet wakker maken ‘s nachts hoor! Dat doen wij thuis wel, en dat vinden de baasjes ZO LEUK! Geef Herman maar een knuffel van me Bowie, zal hem zeker goed doen.

Leave a Reply

