On the Way

A Funny Thing Happened on the Way to the Blog. Mensen die mij kennen weten het. Mensen die HoB volgen en lezen weten het. Ik ben een kattenmens. Altijd geweest. Van 7 tot (hopelijk) 77 and beyond. Als je met mij begint te praten zijn we na 3 minuten onherroepelijk over katten bezig. Het is sterker dan mezelf. Ik bekijk alles in mijn omgeving uit het oogpunt van een kat. En soms kan dat ver gaan. Bijna obsessief gedrag en gedachten.

Een paar dagen geleden reed ik achter een vrachtwagen.

Indien niet begrepen of onleesbaar: op de foto klikken.

8 responses

  1. Jammer dat de vrachtwagen door het oranje/rood licht reed en ik moest stoppen. Had graag een close-up getrokken van die deuren…

    Chatruco: grappige naam voor een transportfirma…. toch volgens mensen met obsessieve gedachten.

    • Volgens insiders zou ‘War Horse’ een (excusez le mot) draak van een film zijn, ofschoon hij toch goed scoort op IMDb.

  2. Waarom zijn er zo weinig films over poezen? Het gaat altijd maar over honden, paarden, vissen, dolfijnen, apen, knaagdieren, insecten, vogels of speelgoedpoppen…

Leave a Reply

