This Year’s Model

For every beautiful cat there is an eye somewhere to see it. Het jaar 2011 op HoB afsluiten met deze mooie foto? Misschien contact opnemen met HappyZoo en voorstellen om Bowie in hun reclamefolder te zetten?

Graag bedank ik alle bezoekers die hier regelmatig tot dagelijks langskomen. Ofschoon het bezoekersaantal in 2011 gedaald is blijf ik best tevreden met het resultaat. U bent een fijn publiek, (maar laat ons in 2012 niet in de steek, oké?).

Love, peace and happiness. En volgend jaar graag een aangenamer einde a.u.b.

Take care. See you in a few days.

10 responses

  1. Supermooie foto en eentje voor de boekjes of om in te kaderen!
    Ik sluit me aan om volgend jaar een aangenamere laatste dag van het jaar te hebben, maar dat hebben we niet in de hand!

  2. Prachtige foto Herman en we zullen volgend jaar weer trouw blijven komen nu we weten hoe we automatisch berichten krijgen. Die baas van mij is niet zo handig op de computer!
    Wees voorzichtig met vuurwerk, ook als die van anderen is!

    • Mijn baasje zit veel te veel voor zijn computer. Ik krijg gewoon de kans niet om te gamen…
      Vuurwerk, neen, daar hou ik ook niet van. Gelukkig valt dat hier in de straat elk jaar nog mee.

    • Anekdote: deze zomer was er ter afsluiting van de plaatselijke Kanaalfeesten een groots vuurwerk. Bowie heeft toen 20 min voor het raam zitten kijken, zonder te schrikken van het lawaai. En al de honden van de buren maar blaffen! Was wel grappig. Heb er nog ergens een foto van dacht ik…

  3. Weer een hele mooie foto van Bowie, hij is echt een geweldige kater!
    Ik ben al benieuwd naar de mooie foto’s en verhalen van Bowie in 2012, blijf ons aangenaam verrassen hé Herman!
    Bij deze wil ik jullie een hele mooie start voor het nieuwe jaar wensen!

    • Ik kan je al verklappen dat baasje een hele verzameling foto’s klaar heeft staan voor volgend jaar. En voor de verhalen zorg ik wel!

Leave a Reply

