Dark Knight

Cinema should make you forget you are sitting in a theater. Helaas pindakaas, dit jaar ben ik (nog) niet naar de cinema geweest. Mensen die mij kennen weten wel waarom. Gelukkig kan ik thuis in vrij comfortabele omstandigheden mijn schade en achterstand inhalen.

Volgend jaar ga ik wel naar de cinema. Drie redenen. Drie films die ik absoluut wil zien. De belangrijkste film is zonder twijfel ‘Prometheus’ van Ridley Scott. De film is in feite een prequel op de Alien-reeks die hij zelf begon. Een team van onderzoekers ontdekken iets dat mogelijk het ontstaan van de mensheid op aarde kan ontrafelen, maar deze hint leidt hen wel tot de donkerste hoeken van het universum. Uit op 30 mei.

Uiteraard is er ook ‘The Hobbit: An Unexpected Journey’, van Peter Jackson. Dit is een prequel op de populaire fantasietrilogie ‘The Lord of the Rings’. De prent speelt zich zestig jaar vroeger af en vertelt het verhaal van Bilbo Baggins die naar Erebor trekt, een koninkrijk van dwergen dat buigt onder het juk van de draak Smaug. Uit in december.

En blijkbaar kijkt ook Bowie uit naar ‘The Dark Knight Rises’, een waardige afsluiter van de Batman-trilogie, regie door Christopher Nolan. Uit op 25 juli.

9 responses

  1. Kijk naar de trailer van Prometheus en je zal ‘s nachts niet meer kunnen slapen!
    Kijk naar de trailer van The Hobbit en je valt misschien al in slaap… 🙂

      • Op de berichten die ik plaats kan ik een ‘rate this-window’ zetten waar de lezer een score van 0 tot 5 kan geven. Maar ik heb bang dat ik slechte of geen beoordelingen krijg… 😉

        Ik kan ook op Facebook automatisch een melding laten zetten als er nieuwe post is op HoB. En dan kan je ‘vind ik leuk’ aanklikken…
        Of een ‘Facebook Vind ik leuk Box’ plaatsen bij het bericht op HoB om zo bezoekers aan de Facebook-pagina te koppelen.

        Maar ik heb een beetje bang dat de lezers zich dan verplicht gaan voelen om op die buttons te klikken, en sommige doen dat dan net misschien niet graag. En als niemand op de buttons klikt ben ik weer depri, en het zijn nu al zo’n donkere dagen… 😉

        PS: Oké, laten we die Facebook button eventjes proberen…

    • Ja hoor, baasje is gaan winkelen en heeft van alles meegebracht. En hoe lief, voor mij had hij ook veel lekkers bij! 🙂

Leave a Reply

