Street Of Blinding Lights

A street lit by fireflies. They’re advertising in the skies. Bowie zit klaar. Klaar om ‘s avonds de kerstverlichting in de straat te bewonderen. Elk jaar is dit hier een mooi spektakel. ‘t Is wel jammer dat er iedere keer één huis donker blijft. Eén huis doet nooit mee. Geen kerstboom. Geen kerstlichtjes buiten. Jammer.

Ofschoon het nog geen Kerst is geef ik de prijs van mooiste en origineelste versiering nu al aan een huis bijna op het einde van de straat. Proficiat lieve mensen.

Oh you look so beautiful tonight. In the street of blinding lights.

8 responses

  1. Ge kunt misschien toch eens een efforke doen dit jaar. Voor die 1e keer in het jaar heb ik niets tegen ‘kudde dieren’ 🙂 Sterker nog – ben eens benieuwd hoe lang ik dit jaar mijn boom mag laten staan…

    • Ik beken: morgen ga ik winkelen en moest ik ergens mooie lichtjes zien liggen, of een mooie nep-kerstboom, of kerstballen, of engeltjes, of… Voor alles in je leven moet eens een eerste keer zijn… 😉

  2. Heel mooi, zowel de foto als de lichtjes verder in`t straat.
    Hild, dat heeft Roger echt kei mooi gemaakt, ben er echt jaloers op.

Leave a Reply

