Arche

Je ne suis pas sûr. Maar ik denk dat ik daar ook gestaan heb ofschoon ik toen die kat niet gezien heb. Le Pont-d’Arc is een natuurlijke brug vlak bij en over de rivier de Ardèche gelegen. Hij staat vlak bij de ingang van de Gorges de l’Ardèche, 2 kilometer van de plaats Vallon-Pont-d’Arc in de oude provincie Vivarais in het zuiden van de Ardèche in Frankrijk. De rotsen vormen een 59 meter lange en 34 meter hoge brug over de rivier de Ardèche. De natuur heeft een natuurlijke boog gevormd over de rivier. Het water, dat hier ‘s winters heel hoog staat, heeft de boog uitgesleten.

From: Ardèche, Frankrijk

View: Le Pont-d’Arc. Arche naturelle surplombant la rivière Ardèche.

Sender: Joke, Seb, Abebe & Benji

Postmark: 11 Augustus 2011 / Received: 17 Augustus 2011

PS: Volgens Bpost is de afstand tussen Geel – Antwerpen en Geel – Ardèche hetzelfde (gesnopen…??). En ook benieuwd of er misschien een kat te vinden is op een wijnlabel…

2 responses

  1. Ik snoop het. Alleen spijtig dat ik geen kaart gevonden heb met Antwerpen + poes. Binnenkort kan jij een tentoonstelling organiseren postkaarten met poezen from all over the world ipv platenhoezen met poezen! Klinkt goed vind ik en we kunnen misschien klinken met wijn met poezenetiket…

Leave a Reply

