Lift

What is this Hollywood crap? Een speciale belevenis. Dat heb ik nu zelf ervaren. Soms lijkt het dat alleen andere mensen iets speciaal meemaken. Gisteren zat ik opgesloten in een lift. Ik ben niet bijgelovig maar de lift had nr. 13. Na 20 minuten werd ik bevrijd door de plaatselijke brandweer. Op geen enkel moment was ik in paniek. Oh neen. Ik had een gsm, chocolade en chocoladekoeken in mijn rugzak zitten. Ik heb wel mijn geloof verloren. Mijn geloof in Hollywood. In films is het steeds een vrouw die samen met een man komt vast te zitten in een lift. En dan gebeurt er meestal iets. In het echte leven is dit jammer genoeg niet zo. Ik zat alleen vast. Been there, done that. Bummer.

Gelukkig heb ik Bowie nog. Bowie stond klaar om uit te rukken met een ladder om mij te bevrijden uit deze benarde situatie. A cat is really a man’s best friend.

10 responses

  1. te laat gelezen dat er dringend nen goeie dierenverzorger gezocht werd…iemand met veel tijd om mooie gele oogjes te spoelen…jammer, gemiste kans

    maar wel!!! de allerbeste wensen (ge weet wel, die van nen levende) voor jullie 2!!!
    en probeer volgende keer altijd in de lift te stappen met fijn gezelschap…
    groetjes!!!!!!!!!!

    • Ja!! Jou ervaren hulp had ik kunnen gebruiken om Bowie te verzorgen! Spijtig dat jij in het hoge noorden woont… 😉
      Bedankt voor je wensen en je wijze raad (betreffende de lift). Maak er ook een plezant jaar van.

Leave a Reply

