Wile E. Coyote

Roadrunner, roadrunner. Going faster miles an hour. Wile E. Coyote is een bruine coyote uit de Looney Tunes/Merrie Melodies-tekenfilms die in bijna alle filmpjes probeert Road Runner te vangen. Ondanks zijn sluwheid en vele plannen mislukt dit steeds door stommiteiten of gebrekkige apparatuur. Als kind vond ik die “beep beep”-tekenfilms fantastisch. En toch moest mijn moeder mij vaak troosten omdat ik medelijden had met de meestal zwaar toegetakelde Wile E. Coyote.

Maar als kinderen of huisdieren een tekenfilmpersonage gaan nadoen of levensecht imiteren is er waarschijnlijk toch iets ernstig mis. Ofschoon dit op het eerste zicht grappig kan lijken.

7 responses

    • Maar ik dank alles aan Bowie. Hij zorgt ervoor dat ik op de been blijf en inspiratie opdoe. Soms vrees ik dat mijn inspiratie (en fantasie) langzamerhand aan het opdrogen is. Ik had het afgelopen jaar beter wat spaarzamer geblogd, dan had ik nog artikels voor 3 jaar gehad! 😉

    • Waarom denk je dat ik nu 6.6 kg weeg? Het is allemaal de schuld van mijn baasje. Ik mag niet meer buiten spelen omdat zijn tuin nog niet aangelegd is (geen omheining) en ik altijd veel te ver wegloop en me verstop… Maar dat doen katten toch eenmaal…??

      • Pppff en ik weeg nog maar 4.7 kg 😦 .
        Hoewel ik van`t weekend weer lekkere vers gebakken wafels heb gegeten.
        Ja hoor, alles wat mijn baasjes op tafel laten staan, daar moet ik van geproefd hebben…
        Maar die extra calorien zijn zo weer verbrand als ons ma en ik gaan spelen en het kot afbreken!!

Leave a Reply

