Turkish Delight

Cold Turkey has got me on the run. Vreemd. Postkaarten blijven vaak lang onderweg. Vooral in een vakantieperiode. Of als ze uit Afrika komen. Of Oost-Europa. Maar 35 jaar is wel erg lang, niet? Back to the future…??

From: Istanboel, Turkije

View: De Bosporusbrug (Boğaziçi Köprüsü) is een 1.590 meter lange en 39 meter brede overspanning van de Bosporus die het Europese deel van Istanboel (Ortaköy) verbindt met het Aziatische deel (Beylerbeyi). Het wegdek hangt circa 65 meter boven het wateroppervlakte.

Sender: Sis

Postmark: Juli 1975 / Received: Augustus 2010

Bowie sez: “Sevgili kardeşim teşekkürler!”

Uit het archief van neef en reisgenoot Ferdinand (waarvoor dank): een foto van mijn broer uit 1975 op een bus in Turkije. De 3 musketiers waren samen op reis. En ik lag toen 6 weken in het ziekenhuis. Al 35 jaar geleden…

4 responses

  1. Dankjewel uitzonderlijke krachten: is die kaart dan toch aangekomen…!!!
    En wat zegt Bowie, mijn Turks is niet meer wat het 35 jaar geleden was, toen heb ik nog een tijdje gepenmailed met de Turkse gids, dat was wel een knappe student, die gidste om bij te verdienen om zijn studies te kunnen betalen…

Leave a Reply

