15 responses

  1. Wat een flauwe boel was dat allemaal… Geef mij dan maar Jack Bauer in ’24’! Dat is tenminste geen watje… Maar mijn baasje wil helaas niet meer naar ’24’ kijken… 😦

    Gelukkig heeft ie wel de BD van ‘Alice in Wonderland’ klaarliggen. Daar kijk ik wel naar uit want er doet een Britje mee! 😉

  2. Dan kom je maar bij ons `24` kijken, mijn baasjes kijken daar wel naar.
    Mag ik dan bij jou Alice in Wonderland komen kijken?
    Alleen jammer dat ze ons niet gevraagd hebben voor de rol van Brit 😦 .

    • Ja ja ja, kom maar meekijken… En breng mama ook maar mee, da’s ook een Britje. Baasje zorgt wel voor lekkere hapjes! 😉

  3. Damn it!!! Die dekselse Bowie heeft mijn password weer gekraakt en HoB overgenomen… En die iPad gaat terug in de doos en de kast in…

Leave a Reply

