Happiness and grief

Zonsondergang over Hives, La Roche

Happiness & grief. Toen ik in About schreef dat je ons in deze blog kon volgen ‘through time and space in the days of happiness and grief’, had ik nooit gedacht dat ‘grief’ over het overlijden van mijn broer zou gaan. Ik had eerder het verdwijnen van een kat voor ogen. Hoe het hier op HoB verder moet weet ik echt nog niet. Aan Bowie zal het niet liggen. Daar kan je over blijven bloggen. Maar de zin moet eerst weer komen. En die is er nog niet.

Ik wil iedereen bedanken voor de steun en medeleven die mijn familie en ik van jullie allemaal gekregen hebben, in binnen- en buitenland. Dat heeft allemaal echt deugd gedaan. Bedankt voor alles.

2 responses

  1. De zin om te bloggen gaat terugkomen, daar ga ik mee voor zorgen: al moet ik mee poseren met Bowie, …

Leave a Reply

