10 responses

  1. Afscheid nemen is met zachte vingers wat voorbij is dichtdoen en verpakken in de goede gedachten, ter herinnering
    Is terug denken aan een brok leven en stilstaan op de pieken van pijn en vreugde
    Afscheid nemen is met dankbare handen weemoedig meedragen al wat waard is niet te vergeten
    Is moeizaam de draden losmaken,
    losmaken, achterlaten en niet kunnen vergeten.

  2. Soms is er zoveel wat we voelen,
    maar zo weinig wat we kunnen zeggen.

    Herman wij wensen jou en je familie heel veel sterkte.

  3. Herman, Hild en de rest van de familie, heel veel sterkte toegewenst in deze zware dagen! Innige deelneming!

  4. Hey Big Bro’!
    Ik hoop dat je ginds boven mijn blog kan meevolgen. Want ik moet je nog iets verklappen. Ik was stiekem aan mijn mtb-comeback aan ‘t werken, zoals onze held Lance dat deed. Ik had je graag deze zomer, of in ‘t najaar, je uit mijn wielen gereden op de Côte de Hives, onze lievelingsklim richting chalet. En dan achteraf genieten van je legendarische Ardense BBQ. Maar het heeft niet mogen zijn. Het doet pijn.
    Ik hoop dat je ginds boven voor ons een nieuw mtb-parcours aan ‘t klaarmaken bent. Hier, zonder jou, wil ik niet meer biken.

    Jij zal voor altijd mijn Big Bro’ blijven.
    En ik je Little Bro’…
    Ik mis je.

  5. Heel mooi gezegd Little Bro’ en nu lopen mijn tranen weer…ben ook zo blij dat ik van Big Bro’ zijn Ardense BBQ heb kunnen genieten.

  6. Willy

    Na 1,5 jaar dat ik u kende ga ik u nu al moeten missen, het is veel te kort geweest. Doe hierboven alles wat je graag doet. Heb er gewoon geen woorden voor wat er allemaal gebeurd is. Maar 1 ding weet ik wel zeker… We komen elkaar zeker weer tegen.

    Willy, ik ga u missen!

    Dennis

  7. Hey Herman,

    Wie had kunnen denken dat onze ‘jefvermeire’uitspraak….
    ne mens kan wa meemaken…,zo fel jou en je familie zou raken. Ik weet nie veel woorden maar weet wel dat onze gedachten hier bij jou zijn.

  8. Herman en familie,
    Willy staat prachtig op de kaart die ik daarstraks gekregen heb. Zo herinner ik mij hem nog het beste! Veel sterkte van ons!

  9. Herman,

    woorden schieten tekort bij het lezen van dit bericht. Ik ken je niet persoonlijk, maar weet van Seb dat je een heel fijne man bent.

    Mede daarom wil ik jou en jouw familie in deze tijden enorm veel sterkte wensen.

    Mark uit Nederland

Leave a Reply

