WaterCat

WaterCat

Bowie heeft nieuwe handdoeken gekregen. In mijn huis moet elk detail gewoon kloppen. Maar dat hebben jullie waarschijnlijk intussen al wel gemerkt, niet? Nu, als je naar die foto kijkt, dat is toch gewoon af, hΓ©? En of poesmans nu terug normaal drinkt? Nope, integendeel. Ik denk dat dit een onderdeel is van de evolutie. Eerst dronk hij als een normale kat. Vervolgens met zijn pootjes en ik verwacht dat Bowie straks gewoon een glas water in zijn pootjes gaat nemen. Maar voorlopig gaat het nog zoals in onderstaande clip.

Vandaag een kado gekegen van Kim, mijn neefje. Het betreft een reinigings-set ‘Urinegeur combi pakket + vlek detector’ en eigenlijk hoop ik dat we het niet nodig gaan hebben. πŸ˜‰ Deze produkten van ECODOR worden op verschillende websites aangeraden en zouden heel goed moeten werken. Klik HIER voor meer info. Volgens statistieken sproeit nog 10% van de gecastreerde katers. Dus wie weet komt het hier nog wel eens van pas. Kim heeft zelf 2 heel mooie poezen, Eos & Ies. Spijtig genoeg is er bij hem thuis op de sofa een ‘ongelukje’ gebeurd. Vandaar deze produkten dus… πŸ˜‰

Ies & Eos

Eos & Ies

9 responses

  1. hmm… quick en flup beginnen zich lichtjes benadeeld te voelen. Nu staan alle katten van de familie al op het www, behalve zij. Dat ga je mogen uitleggen! πŸ˜‰

    • Goh ja zeg… rats vergeten. Effe zoeken of ik ze hier in iPhoto heb staan. Inderdaad schande dat Quick & Flup nog niet vermeld zijn in HOB. Wordt vervolgd! πŸ™‚

  2. hihi! superschattig!
    straks gaat da nog een kat worden die graag zwemt volgens mij! Bowie is echt al zo hard gegroeid, man da wordt gewoon SUPERCAT.
    ge kunt alvast een “heroe pakske” aanschaffen πŸ™‚

    • Het is ocharme maar 2 weken geleden dat ik er nog geweest ben hΓ©! En Bowie is een paar speeltjes beu. Mmm…zou dat ballenspel van Pritty er nog zijn…?? πŸ˜‰

  3. Pingback: Not alone out there « Hands on Bowie

Leave a Reply

