I’ll Be Watching You

IMG_1751

Bowie is populair. Elke dag komen er 3 poezen langs om poesmans te bewonderen. Eén van die poezen is een ‘wilde’ maar de 2 andere zijn duidelijk huiskatten. Degene die het vaakst langs komt is Winnie, de poes van mijn nieuwe buren. Maar ik heb de indruk dat Winnie komt kijken of Bowie ahum… geslachtsrijp is! Bowie, alsof hij de Wijsheid van Salomo heeft, keert de poes de rug toe. “Mijn tijd komt nog wel” lijkt hij te denken. Of “vroeg wijs, vroeg zot”.

Maar ik vermoed dat poesmans Bowie niet weet dat hij over enkele maanden een kleine chirurgische ingreep zal ondergaan. Want…wie wijs is, schikt zich naar tijd en gelegenheid.

2 responses

  1. hey Herman & Bowie,
    Zonder dat jullie het weten volg ik jullie al van zodra ik wist dat jullie blog bestond (dankzij mijn lieve dochterkes Joke & Nele). Ik vind het geweldig om zo jullie te volgen (zonder dat jullie er weet van hadden). Ik schrok wel ff om mijn eigen woorden te lezen van het triestige heengaan van Lewisje, maar toch deed het me deugd, te weten dat er ook andere mensen mee leefden om het verdriet dat alle betrokkenen beleefden. Ik ga jullie nog heel lang opvolgen en vind het geweldig!
    Volgens mij heeft den Bowie het niet beter kunnen treffen met zo’n baasje als jij, en je gaan jullie nog heel veel plezier hebben van elkaar, en Bowie mag van geluk spreken da sis er is om hem te verwennen da jij moet gaan werken. geniet ervan!

    • Hey Wiske, blij je hier tegen te komen! Joke had al wel laten uitschijnen dat jij hier langs kwam. Maar het doet deugd om zo’n leuke reply te krijgen.
      I.v.m. Lewis, ik heb dat lieve poesje maar een paar keer gezien en toch was ook ik er van aangedaan toen ik dat trieste nieuws hoorde. Ik had de dagen daarop amper zin om nog te bloggen.
      En niet alleen Bowie mag van geluk spreken maar ik ook dat ik zo’n lieve Sis heb! 🙂
      En jou dochters zijn heel lieve en aangename dame’s om mee samen te werken. Euh, neen… eigenlijk werken wij niet samen hoor. Wij doen in feite niets anders dan babbelen en koffiekransjes houden! Ssstt…niet verder vertellen! 😉

Leave a Reply

