Dyson Me Baby

What's in the box?

What's in the box?

Daarstraks heb ik mijn Kärcher industriële stofzuiger vervangen. Als die in werking was leek het of de Concorde aan ‘t proefdraaien was. Niets voor Bowie dus. Heb nu een (katvriendelijke) Dyson DC23 animalpro gekocht. Ja oké, een duur ding maar een héél mooi ding. Als snob hou ik nu eenmaal van design in mijn huis, zelfs als het een werktuig betreft. En ja, ik beken, bij de eerste test kroop poesmans nog wel onder de zetel. Ik zal Bowie dus zoals in de eerdere entry ‘Hoover Me Up Scotty’ nog niet moeten stofzuigen.

TubeCat

Waar blijven die balletjes...??

Been there, done that, got the T-shirt

Been there, done that, got the T-shirt

2 responses

  1. Geniet van je dag met Bowie, het is weer om je binnen te amuseren maar daar heb jij geen gebrek aan…
    Vanaf morgen is Bowie ook een beetje meer van mij…Bowie here we go…

Leave a Reply

