I’m back!

That's me

That's me

Howdy folks…I’m back! Ben terug thuis van 3 prachtige dagen in La Roche. Ik heb heerlijk kunnen mountainbiken en deze keer ben ik niet gecrashed, ofschoon ik hetzelfde fatale traject van 3 weken terug heb gevolgd. Er zijn hellingen beklommen van 20% (zonder af te stappen) en downhills gedaan tegen bijna 60 km/u. Kicken dus! En ‘s avonds werd ik nog maar eens verrast door de kookkunsten van big bro’. Wat kreeg ik voorgeschoteld? Gemarineerde pangasiusfilet, staartvis op de BBQ en als desserts mokka- en cappuccinomousse… Isn’t life grand? En wat deed ik dan achteraf? Wel, een foto zegt meer dan duizend woorden…

That's me...again

That's me...again

En nu is het aftellen naar mijn verjaardagsfeest de komst van poesmans Bowie. Het komt wel écht dichtbij hé…??

Btw, dit is de enige keer dat ik foto’s van mezelf publiceer. Ik heb een hekel om mijn identiteit te grabbel te gooien op ‘t net. Maar voor 1 keer, ok…

4 responses

  1. hmm… bbq! 🙂
    zal onze pa eens aan zijn oren trekken dat het tijd wordt dat hij dat hier thuis nog eens doet. Of… ik rijd er speciaal voor naar La Roche!

Leave a Reply

